3 תשובות
אחותך צריכה להתבגר... ואולי סתם כי היא עצבנית היא לא מדברת איתך יעבור לה...
בנות כמה אתן? זה נישמע כמו בנות 6 תגידי לה שזה רק עגיל שתעשה את זה בעצמה ושתפסיק להתבכיין בגלל עגיל
פשוט תתעלמי ממנה היא סתם עושה את זה אחים אוהבים להתעצבן על אחים שלהם