4 תשובות
כן
over thinking = קיצון = שלילי = מזיק = משגע
מתחביביי אגב
כן.
כי בשלב מסוים הבן אדם מתחיל לפקפק בקיום שלו וכל דבר מציאותי מתחיל לעלות בבן אדם ספק ולהיראות לו פחות ופחות מציאותי וכו'.

זו הסיבה שמלא מאבטחי מתקנים מתאבדים בצהל,
וואי כל כך מניסיון, כל דבר אני חושב מה זה אומר ויכול להיתקע שעות על כל דבר פצפון
זה למה יש לי בעיות שינה. ובכללי זה באמת גורם לי לרצות למות, זה גרוע ביותר. לגמרי משגע, אין וויכוח בכלל.