8 תשובות
תגידי
מקסימום תקבלי לא אבל תרגישי הרבה יותר טוב
מסכימה
שואל השאלה:
אז מה לעשות??
אנונימית
תגידי אולי גם הוא אוהב אותך....
תתחברי אליו קצת בהתחלה בתיר ידידה ואז מתישהו שתיהו לבד תגידי לו מה שאת מרגישה
כן זה קשה
צריך לעשות את הצעד בלי לחשוב על מה יגידו
ברור שזה קשה ולכן הרבה לא עושים את זה. צריכה פשוט להגיד לעצמך שאת חיה רק פעם אחת ואין לך מה להפסיד מזה, מצד שני גם לא להיות ישירה מידי ותוקפת , לעשות את זה לאט