5 תשובות
קפאין זה בריא כשצורכים אותו בצורה הנכונה.

מאוד בריא.
חשבתי לתת לך דרך התחמקות מהבגרות אבל מה שתרצה
שואל השאלה:
אשמח לא להרוג את עצמי עם הקפאין
אנונימי
לפחות סיימת לי נשאר לילה לבן
וזה לא ממש נחמד עם הסיפורים על איוב והרוחות שיש בחוץ
בבוקר תשתה הרבה הרהה קפאין ותתקלח זה מעיר