4 תשובות
תביאי אישור רופא זה כנראה רק חלק מהמגן ובתקווה שהיא תתן לך להשלים
תשאלי את המורה אם יש מועד ב. אגב זה מוזר שמבחן מסכן יהיה 14% מהבגרות. אולי הכוונה לציון הגשה..
קודם כל תרגעי!
תבקשי מועד ב
ErO