הגיוני שלפני חודש קניתי טלפון אייפון xs והאמת בהתחלה לא עפתי ועכשיו אני פשוט מאוהבת בו כל כך??
פשוט בהתחלה חשבתי שזה לא כזה מדהים ואז מצאתי שהוא מהיר רצח והאיכות של המצלמה מדהימה כל כך!!! וה Live Photo בכלל אני מתה עליו! וה Face ID נותנת גישה כמעט לכל דבר אפשרי במכשיר! כאילו זה פשוט הבוצאה הכי טובה שלי הטלפון הזה!