4 תשובות
אני ההפך
אני גם לא יכולה בבלאגן
אבל תמיד מבולגנת
אבל תמיד מבולגנת
אנונימית
למד את סודותייך!!
חחח סתם האמת היא שגם אני לא יכול בבלאגן
חחח סתם האמת היא שגם אני לא יכול בבלאגן
כנ"ל!
חייבת סדר וניקיון. אם לא אני מתרפנת.
אנשים מתחרפנים מהסדר והנקיון שלי..אבל זה חלק מהפרפקציוניזם שלי.
חייבת סדר וניקיון. אם לא אני מתרפנת.
אנשים מתחרפנים מהסדר והנקיון שלי..אבל זה חלק מהפרפקציוניזם שלי.
באותו הנושא: