התחברות
הרשמה
יש ילדה שחופרת לי ומתקשרת אליי בלי הפסקה בפלאפון אבל אני לא מרגישה טוב ולא בא לי לדבר
ולהקשיב לחפירות והיא לא מבינה את זה מה לעשות?
15 בינואר 2019, 07:49
מצב רוח
2 תשובות
תאמרי לה שאת לא אוהבת לשוחח טלפונית.
אם היא לא מבינה,תסנני.
H
H.O.P.E - Hold on, pain ends
תשימי על השתק או תכבי לגמרי את הטלפון
V
Void-Black Polish
באותו הנושא:
מה הייתם עושים אם הייתם רואים ילדה כל הפסקה לבד ולא מדברת בשיעורים?
מה לעשות עם ילדה שנדבקת אליי כל הפסקה?
איך הייתם מגיבים אם אמא שלכם הייתה דופקת לכם ב7 בבוקר בדלת בלי הפסקה ומתקשרת וצועקת לכם קומי לנקות תבית.אחרי שישנתם ב3
זוכרים שהיה שאלה באתר על מישהי שאומרת שיש ילדה מפה שחופרת לה ורוצה למחוק תמספר שלה?
מה דעתכם על ילדה מהשכבה שהיא כל הפסקה הולכת לשירותים?
אתם מהאלה שחופרים או האלה שחופרים לכם?
אם יש מישהי כאן בפורום שחופרת לי בפרטי איך אני גורם לה להפסיק?
עם כמה ילדים אתם מסתובבים בהפסקה?יש לכם חבורה כזאת שאתם תמיד ביחד בהפסקות?
למה אנשים באינטרנט מתחילים איתי ללא הפסקה, מתאהבים בי/מתחברים אליי בלי לדעת איך אני נראת?
מה לעשות אם יש ילד מכוער אחד שחופר לי בוואטסאפ ומדבר לפעמים לא לעניין?
הייתם מרחמים על ילדה שקטה שכל הפסקה נשארת בכיתה לבד?