3 תשובות
אל תדאגי יש דברים גרועים יותר לי קרה שאיך שתקנו לי את הטלפון ויצאתי מהחנות הטלפון שלי נפל ונשבר לעכשיו הוא יותר גרוע מלפני התיקון לפחות תתנחמי בזה ...
תסתירי את זה או שתתודי
יואו בדיוק אני, קרה לי אתמול
הם יגלו את זה מתישהו, אז תגידי להם כבר עכשיו ושאת התיקון הזה את תשלמי.
הם יגלו את זה מתישהו, אז תגידי להם כבר עכשיו ושאת התיקון הזה את תשלמי.
באותו הנושא: