8 תשובות
גייד
וואי זו אחת השאלות הקשות לכל אחת יש את הקול המיוחד שלה נראה לי שג'ייד או ג'סי זה ברור למה ג'ייד והאמת שגם ג'סי שרה ממש יפה אבל פשוט הוא שונה משל כל השאר כי היא שרה יחסית נמוך לשאר הבנות בלהקה
לג'ייד יש את הקול החמוד בלהקה.
לג'סי יש את הקול המגניב והשונה יחסית.
אנונימית
לדעתי כולן שרות מושלם ברמות קשות אבל עם חייב פרי
אמאל'ה מה חסרת לשאלה הזאת
וגייד הכי יפה
ליאן
היא שרהה מהמם.
למרות שכולן שרות פשוט מושלם לפי דעתח
ג'ייד או פרי
פרי אדווארדס