6 תשובות
אל תדאגי לגבי זה, לא נשמע מטומטם ולא כלום.
תתלבשי ממש טוב, ותלכי כמו גדולה - אל תתני לרוח להחליט בשבילך אם תלכי או לא, אין שום דבר מצחיק.
ואני די בטוחה שלכולם קשה ללכת ברוח.
תתלבשי ממש טוב, ותלכי כמו גדולה - אל תתני לרוח להחליט בשבילך אם תלכי או לא, אין שום דבר מצחיק.
ואני די בטוחה שלכולם קשה ללכת ברוח.
תלכי עם דברים כבדים
לא יקרה כלום.. תלכי. בהצלחה
שואל השאלה:
אחלה של טיפ
-_-
אחלה של טיפ
-_-
אנונימית
תהי חזקה..
גם אני כזאת אני רזה ואני לפעמיים עפה ברוח אני לא צוחקת....
באותו הנושא: