8 תשובות
אין בזה שום דבר רע, תראי נבסו
קשר מהמם
כמו של המאמנת שלי לטניס ובעלה:)
כמו של המאמנת שלי לטניס ובעלה:)
כלום
איזה דעה כבר יש על זה
אנונימית
מיוחד, בתור נצ' מעולם לא הייתה לי בת זוג לבנה
מה הבעיה
איזה ממורמר האנונימי
אנונימית
שילוב יפה לדעתי.
באותו הנושא: