6 תשובות
יכול להיות שזה צבע העור הטבעי שלך
כנראה שיש לך חוסר ברזל..
אישית אני חושבת שזה יפה (:
אבל יכול ליהיות שירשת את זה או שחסרים לך וויטמינים
ני ממליצה לבדוק אצל רופא
אבל יכול ליהיות שירשת את זה או שחסרים לך וויטמינים
ני ממליצה לבדוק אצל רופא
שואל השאלה:
ההורים שלי לא ככה הם לא לבנים בכלל
ההורים שלי לא ככה הם לא לבנים בכלל
תנסי להשתזף..
וכנראה שחסר לך הרב ויטמינים תאכלי הרבה פירות וירות וקיטניות
וכנראה שחסר לך הרב ויטמינים תאכלי הרבה פירות וירות וקיטניות
זה גנים
באותו הנושא: