5 תשובות
שואל השאלה:
מה לעשות?^
אנונימית
אוי פאדיחה אבל לא נורא תשכחי מזה ופעם הבאה אם את עושה דבר כזה אל תשכחי לנעול את הדלת
ואי איזה פאדיחה לא נורא זה חלק מההתפתחות
אמאלה מה
מסכנה
אנונימית