5 תשובות
שואל השאלה:
מה לעשות?^
מה לעשות?^
אנונימית
אין לי מה להגיד
אוי פאדיחה אבל לא נורא תשכחי מזה ופעם הבאה אם את עושה דבר כזה אל תשכחי לנעול את הדלת
ואי איזה פאדיחה לא נורא זה חלק מההתפתחות
אמאלה מה
מסכנה
מסכנה
אנונימית
באותו הנושא: