5 תשובות
שואל השאלה:
אבל בדרך כלל אצלי, אם הוא לא איתי אז אני לא רוצה שיהיה לו טוב
מה זה אומר עליי?
אבל בדרך כלל אצלי, אם הוא לא איתי אז אני לא רוצה שיהיה לו טוב
מה זה אומר עליי?
אנונימית
לא אומר עלייך כלום, זה קצת רע שאת לא רוצה שיהיה לו טוב אבל לגיטימי
זה לא שאתה שמח, עצוב לך אבל מעודדת אותך העובדה שלפחות טוב לו
אתה לא רוצה שהוא ישאר עצוב ובודד
כי אתה שמח ששמח לו
באותו הנושא: