5 תשובות
לא
זה לא פשוט אני אגיד לך איך זה הולך..
שמבקשים אינסטגרם זה כי רוצים לראות אם השיחה זורמת ויש קליק ביחד ומשם מבקשים מספר ולצאת מבינה?
ואינסטגרם נהפך להיות טרנד שלכולם יש
אותי זה מתריע מישהי שאין לה
האמת שזה יכול ליצור אצל אנשים מסויימים מן הרגשה שיש לצד השני משהו להסתיר, כי להרבה אנשים יש אינסטגרם היום. אותי אישית זה לא ירתיע. טוב שאת לא הולכת עם הזרם.
לי זה לא משנה,
פשוט בחברה זה נהיה סטנדרד שיש לך חשבון ברשת הזאת אז אם אין לך, את מוזרה.
מקווה שזה מובן לך שזה ממש לא ככה והכל בסדר איתך.
באותו הנושא: