3 תשובות
רק פעם אחת
לא בבצפר אבל הברזתי משעתיים ראשונות כי היה לי בולמוס ואז נשארתי בבית כדי להקיא ואחכ הלכתי לבצפר
לא כי לא הייתי אוכלת בכלל בבית ספר ממה שזכור לי רק בערב