16 תשובות
מן הסתם
כן..
כן.
שואל השאלה:
אבל אמרו לי פה שלא בטוח כי יכול להיות שאני ארד מסת שריר ואז השומן ישאר .. זה הגיוני?
אבל אמרו לי פה שלא בטוח כי יכול להיות שאני ארד מסת שריר ואז השומן ישאר .. זה הגיוני?
אנונימית
שואל השאלה:
רגע ואם אני אעשה דיאטת כסאח (אני לא באמת אעשה) אז השומן ירד גם?
רגע ואם אני אעשה דיאטת כסאח (אני לא באמת אעשה) אז השומן ירד גם?
אנונימית
את תרדי באחוזי שומן, מסת שריר תשאר אם תמשיכי לאמן אותם, אם לא - הם גם ירדו
יש הבדל בין שומן למסת שריר
שואל השאלה:
אוקי (: תודה חח
אוקי (: תודה חח
אנונימית
בכיף
מסת שריר.
זה ככה:
תחילת דיאטה (עם ספורט ואכילה נכונה), עלייה במשקל של קילו בגלל מסת שריר שקצת גדלה.
לאחר מכן, מסת שריר יציבה ואחוז שומן שקטן.
דיאטת כאסח:
ירידה במסת שריר, שריר צורך יותר אנרגיה לגוף ופירוקו גם מוסיף יותר אנרגיה (בין היתר גם יותר קל לעכל אותו), ולא ירידה בשומן/ירידה מינורית בשומן
זה ככה:
תחילת דיאטה (עם ספורט ואכילה נכונה), עלייה במשקל של קילו בגלל מסת שריר שקצת גדלה.
לאחר מכן, מסת שריר יציבה ואחוז שומן שקטן.
דיאטת כאסח:
ירידה במסת שריר, שריר צורך יותר אנרגיה לגוף ופירוקו גם מוסיף יותר אנרגיה (בין היתר גם יותר קל לעכל אותו), ולא ירידה בשומן/ירידה מינורית בשומן
שואל השאלה:
^רגע רגע לא הבנתי.. אז איך בעצם אני אוריד שומן? אני כרגע אוכלת בריא ומתאמנת משהו כמו 40 דקות כל יום
^רגע רגע לא הבנתי.. אז איך בעצם אני אוריד שומן? אני כרגע אוכלת בריא ומתאמנת משהו כמו 40 דקות כל יום
אנונימית
40 דקות זה מצויין. תקפידי על בלי יותר מידי חלבונים, זה מעלה מסת שריר וזה לא מה שאת רוצה. אם תמשיכי ככה, תראי תוצאות ממש טובות.
^ אל תקשיבי לבולשיט שהיא אמרה
חיטוב הוא תהליך שבו מורידים שומן וכמה שפחות מסת שריר על ידי גרעון קלורי של 500 קלוריות אימונים לצריכת חלבון של 1.8-2.2 ממשקל הגוף שלך
ירידה במשקל זה תהליך שבו מורידים גם מסת שריר וגם שומן וזה ממש לא מומלץ
ירידה במשקל זה תהליך שבו מורידים גם מסת שריר וגם שומן וזה ממש לא מומלץ
את לא תצברי מסת שריר בחיטוב וחלבון והרבה ממנו הוא הכרחי לתהליך הזה
כנסי לפורום כושר ופיתוח הגוף בfxp
יש לך שמה כל מה שאת צריכה לדעת על התחום כולל תוכניות אימון לאנשים שיעזרו לך
יש לך שמה כל מה שאת צריכה לדעת על התחום כולל תוכניות אימון לאנשים שיעזרו לך
באותו הנושא: