4 תשובות
קראתי שמה שממליצים לשים זה או בננה או סטאד, כי אם שמים חישוק/פרסה, הסחוס מקבל את הצורה העגולה של העגיל,
אך אני עשיתי חישוק על ההתחלה, ולאחר שהעגיל החלים, הוא חזר לצורתו הרגילה, אז אני מניחה שזה אינדיבידואלי.
בכל מקרה, הכי יפה זה או פרסה או חישוק לדעתי.
שואל השאלה:
אתם יכולים גם להגיד לי איזה עגיל כדאי לי לשים להחלמה? חישוק/פרסה/נקודה/יהלום
(משתמשים שם בסרג'יקל)
אנונימית
להיות רגועה דבר ראשון, הכל טוב.
כל מה שאת צריכה לדעת זה איך לטפל נכון בעגיל- מי מלח + בפנטן פלוס, 3 פעמים ביום במשך חודש-חודשיים, או עד שהעגיל מחלים לחלוטין.
תתחדשי.
לא יותר מדי
הפירסר כנראה יסביר לך מה את צריכה לעשות אחרי זה