3 תשובות
שחבל לא לעשות בגרויות בגלל החברה. הגיוני שיהיה קשה להגיע לבית ספר שאין חברים ולהתנהל כאילו כלום, אבל צריך לזכור שבגרויות מאוד עוזרות לנו בחיים וחבל לפספס הזדמנויות.. חברים באים והולכים.. לצערנו זה הפך לטבע העולם.. למצוא חבר אמת לכל החיים-נדיר.. יכולות להיות תקופות שיהיו לך חברים ותקופות שלא יהיו
ככה זה כל החיים ואי אפשר בגלל חברה לוותר לעצמנו כל הזמן
ככה זה כל החיים ואי אפשר בגלל חברה לוותר לעצמנו כל הזמן
איך זה קשור אחד לשני
שזה מוזר
באותו הנושא: