4 תשובות
כדור ?
שואל השאלה:
אני לא לוקחת כדורים אוף והכאב רק ממשיך... אני עוד רגע הוכה מהכאבים
אני לא לוקחת כדורים אוף והכאב רק ממשיך... אני עוד רגע הוכה מהכאבים
אנונימית
לוקחת כדור ושוכבת בפוזה שהכי פחות כואבת לך
לוקחת משכך כאבים בסירופ ומתכסה בפוך ומדליקה טלוויזיה. הייתי במצב שלך עד אתמול ואני מבינה את גודח הזוועה. בהצלחה :)
באותו הנושא: