התחברות
הרשמה
רק לי יש בחילה כל פעם כשמדברים איתי על זמרים ושחקנים ישראלים?
21 בינואר 2019, 13:01
3 תשובות
כן. זה שהם ישראלים לא אומר שהם פחות מוכשרים
d
dinah
אין לי בחילה אבל אני מבינה אותך.
אבל חייבת לציין שהפיג'מות תוכנית חמודה לנוער, אבל בכללי הסדרות פה די חובבניות..
וגם יש זמרים נחמדים כמו אריק איינשטיין וכאלה.. אז פה פחות מסכימה^
1
1960
כנראה
ג
ג'ינקס