5 תשובות
לשאול אותה אם זה סבבה?
אתם אמורים להיות פתוחים אחד עם השני ולדבר על הכל, ובשביל שלא תווצר אי נעימות בעתיד כי אתה חושב שזה סבבה לה אתה צריך לשאול.
לדעתי אם היא לא הראתה שזה לא נעים לה ולא העירה לך - זה בסדר מצידה.. וחוץ מזה אתה יכול לשאול אותה
חלק חשוב בזוגיות זה פתיחות, פשוט תדבר איתה תשאל אותה מה נוח לה ומה פחות..
מה היא רוצה שיקרה ומה פחות..
אני פמיניסטית, לא קיצונית לא רואה קשר בין מה שרשמת לבין פמיניזם אבל אזרום.
בכל מקרה אם היא לא הראתה שום תחושה של דחייה או אי זרימה או כזה זזה בצורה חדה כשנגעת בה, אז הכל טוב.
אתה יכול גם לדבר ולשאול איתה איפה הגבולות שהיא שמה ומציבה.
שואל השאלה:
פשוט יש כאלה שמכיר שחושבות שהכל מתוכנן וצריך עם רשוץ מוקדמת ופחות מאמינות במילה זרימה. אבל תודה!
אנונימי