התחברות
הרשמה
הייתי במיונים (צבא) וזה היה מבחנים ארוכים של איזה 7 פרקים ובאחד מהפרקים לא הבנתי את ההוראות אז הכל התפקשש ולא עניתי
כמעט בכלל על הפרק הזה. כל השאר היה קל וממש בסדר. דפקתי לעצמי את המיונים?
25 בינואר 2019, 00:52
תשובה אחת
לא. כל פרק בוחן תפקיד. אם האחרים הצלחת, יהיה לך תפקיד אחר.
באלו מבחנים מדובר?
אנונימי