7 תשובות
עדי הוא מגעיל ממש לא כדאי להצביע לו
בטוח לא יעיפו את עדי כי גם אם הוא לא יקבל הצבעות ההפקה תשאיר אותו כי אחרת אף אחד לא יראה.. נראה לי שאני רוצה שרומי תלך היא משעממת קצת, לא?
עדי
ולא, חבל על ההצבעה שלך
זה שקוף שההפקה מתערבת בגלל שהוא עושה אקשן, אני מאמינה שישאירו אותו לפחות עד השישייה
ולא, חבל על ההצבעה שלך
זה שקוף שההפקה מתערבת בגלל שהוא עושה אקשן, אני מאמינה שישאירו אותו לפחות עד השישייה
שעדי המעצבן הזה יעוףף
כל פעם שאני רואה אותו באלי לתת לו כאפה
ומה הקשר שהוא עושה אקשן , הוא חרא בןאדם
היית רוצה שהוא ינצח רק בגלל שהוא עושה אקשן?? כי אני ממש לא כי לא מגיע לו בכלל
כל פעם שאני רואה אותו באלי לתת לו כאפה
ומה הקשר שהוא עושה אקשן , הוא חרא בןאדם
היית רוצה שהוא ינצח רק בגלל שהוא עושה אקשן?? כי אני ממש לא כי לא מגיע לו בכלל
עדי לאון
כשהוא אמר לנטלי את מה שהוא אמר על הציצים שלה אני פאקינג זרקתי מגב על הטלוויזיה מרוב עצבים
למזלי לא קרה שום דבר לטלוויזיה
כשהוא אמר לנטלי את מה שהוא אמר על הציצים שלה אני פאקינג זרקתי מגב על הטלוויזיה מרוב עצבים
למזלי לא קרה שום דבר לטלוויזיה
עדי
אב הוא שתול ש ההפקה הוא לא יודח
אב הוא שתול ש ההפקה הוא לא יודח
עדי בקל