4 תשובות
יש ימים שאתה נראה יותר טוב ויש ימים שאתה נראה פחות זה ידוע... אבל בעיקרון הדברים היפים בך (מבנה פנים, שיער , עיניים וכו' נשאר אותו דבר
בטח, לפעמים קמים על רגל שמאל ואת בטוחה שאת נראת כמו חרא, ולפעמים זה נכון.
הכל עניין של פרספקטיבה
יש ימים שנראים יותר טוב ויש שפחות
גם אני מרגישה את זה מלא פעמים. אני חושבת שאנחנו נוטים לשים לב לעצמנו הרבה יותר מאחרים כך ששינויים קטנים נראים לנו הרבה יותר דרסטיים. למשל, אם אנחנו נמצאים בתאורה שונה אנחנו נשים לב לעצמנו כרגע תחת התאורה ועם המראה המאוד מאוד ספציפי הזה, בעוד אחרים ישימו לב לצורה הכללית של האדם ההוא ולא יחשבו כל כך קיצונית על להשליך הגדרות כמו יופי או כיעור עלינו. אני מקווה.