2 תשובות
היי לא בקטע רע אהובה אבל גם אני הולכת לישון כל לילה בסביבות 2 ומתעוררת בשש וחצי כל יום ישר לביהס כמו גדולה. אני חושבת שיותר מזה שאת לא ישנה, את לא רוצה לבוא בגלל איך שאת אומרת שמתייחסים אלייך שם. כרגע הדבר שיעזור הוא לא לומר להורים על ההפרעות שינה אלא לומר על המצב החברתי בבית ספר
אנונימית
אהובה אני כלכך מבינה אותך
שנתיים חייתי כמו זומבי על 3 שעות שינה בכל לילה בממוצע עד שיום אחד התעלפתי וההורים שלי התעוררו על עצמם
אם את לא עם הפלאפון עד 2 כמו רוב בני הנוער ובאמת באמת מוצאת את עצמך 3 4 שעות במיטה לא נרדמת זו בעיה רצינית בשם אינסומניה
את חייבת לבקש עזרה , גם בקשר לדימוי העצמי שלך שגם מזה סבלתי רוב השנים בחיים שלי, כרגע אני מטופלת בכדורי שינה וזה באמת קסם וממש עוזר! אז אני ממליצה לך באמת וגם טיפול אצל פסיכיאטרית/ריפוי בעיסוק/קבוצת תמיכה/ביופידבק יש מגוון של טיפולים שיכולים מאוד לסייע לך ואת לא לבד. בהצלחה 3>
שנתיים חייתי כמו זומבי על 3 שעות שינה בכל לילה בממוצע עד שיום אחד התעלפתי וההורים שלי התעוררו על עצמם
אם את לא עם הפלאפון עד 2 כמו רוב בני הנוער ובאמת באמת מוצאת את עצמך 3 4 שעות במיטה לא נרדמת זו בעיה רצינית בשם אינסומניה
את חייבת לבקש עזרה , גם בקשר לדימוי העצמי שלך שגם מזה סבלתי רוב השנים בחיים שלי, כרגע אני מטופלת בכדורי שינה וזה באמת קסם וממש עוזר! אז אני ממליצה לך באמת וגם טיפול אצל פסיכיאטרית/ריפוי בעיסוק/קבוצת תמיכה/ביופידבק יש מגוון של טיפולים שיכולים מאוד לסייע לך ואת לא לבד. בהצלחה 3>
באותו הנושא: