3 תשובות
יצאת בסדר לדעתי. וכן אני מכירה וזה באמת מעצבן.
מכירה.
יצאת בסדר גמור ובצדק, מי היה נותן לה כשכולם צריכים את המחשבון לעצמם? פשוט אל תתייחסי, את יצאת סבבה לגמרי.
יצאת בסדר גמור ובצדק, מי היה נותן לה כשכולם צריכים את המחשבון לעצמם? פשוט אל תתייחסי, את יצאת סבבה לגמרי.
מכירה, שונאת את זה.
ואת לא עשית משהו לא בסדר היא סתם הגזימה.
ואת לא עשית משהו לא בסדר היא סתם הגזימה.
באותו הנושא: