3 תשובות
יצאת בסדר לדעתי. וכן אני מכירה וזה באמת מעצבן.
מכירה.
יצאת בסדר גמור ובצדק, מי היה נותן לה כשכולם צריכים את המחשבון לעצמם? פשוט אל תתייחסי, את יצאת סבבה לגמרי.
Q_e
מכירה, שונאת את זה.
ואת לא עשית משהו לא בסדר היא סתם הגזימה.