4 תשובות
הייתי לא מזמן, סתם ההורים שלי לא הרבה בבית והם שילמו לפסיכולוג לשמוע את מה שעובר עלי ביום יום, איך היה המבחן וכאלה
פסיכיאטר, כי אני לוקחת תרופות.
פעם הייתי הולכת לפסיכולוגית כי ההורים חשבו שזה יעזור אחרי שנה ביקשתי מהם להפסיק לשלם לה כי היא לא עושה כלום ושם דרכינו נפרדו.
פעם הייתי הולכת לפסיכולוג כי לטענתם של הורי אני פסיכית אבל היה כיף איתו אז הרווחתי
באותו הנושא: