8 תשובות
עם הכרית שלי
וואח זה היה טוב מאוד
אנונימית
לא התנשקתי עם אפחד חוץ מהאקס..אז מניחה שהוא הנשיקה הכי טובב שלי (?)
ובגיל 14.
עם מישהו שהיינו בקטע ואוו
אנונימית
אני ואיזה ידיד שלי לא מזמן שיצא לנו להיות בקטע, הבן אדם מנשק ממש טוב
התנשקתי שלוש פעמים סך הכול, הנשיקה האחרונה שלי עם החבר שיש לי עכשיו:)
אין לי לול
כאילו התנשקתי וזה היה סבבה אבל לא אהבתי תבחור אז אני אני לא מחשיבה את זה טוב
התנשקתי רק פעם אחת וזאת הייתה נשיקה טובה
עם הדובי שלי?? יש לנו נשיקות סוערות... חח סתם סתם
אנונימית