4 תשובות
שואל השאלה:
תודה שעניתם. זו אני פשוט התנתקתי מהשאלה
אנונימית
או שהיא רצתה להראות שיש לה חיי חברה
חוח כנ"ל אני גם מבינה אותך
אולי סתם היה לה משעמם או רצתה לגוון את החשבון מהשזהלאיהיה שלה
אני מבינה למה את מרגישה ככה, אבל עדיף לך לא לתת לזה יותר מדי חשיבות
באותו הנושא: