4 תשובות
אתה לא ברור
תסביר שאני אבין
אתה אוהב אותה עד אינסוף זה האהבה כל כך טובה מה שיש לך אליה זה מקסים בעייני
שואל השאלה:
אבל למה אני לא ממש מרגיש עצוב שהיא איתו ולא איתי?,אני אמור לרצות שהיא תהיה מאושרת איתי לא?
אנונימי