4 תשובות
אתה לא ברור
תסביר שאני אבין
אתה אוהב אותה עד אינסוף זה האהבה כל כך טובה מה שיש לך אליה זה מקסים בעייני
שואל השאלה:
אבל למה אני לא ממש מרגיש עצוב שהיא איתו ולא איתי?,אני אמור לרצות שהיא תהיה מאושרת איתי לא?
אבל למה אני לא ממש מרגיש עצוב שהיא איתו ולא איתי?,אני אמור לרצות שהיא תהיה מאושרת איתי לא?
אנונימי
באותו הנושא: