8 תשובות
סבבה איתה
ברורר
מאוד
חמודה
בתור בן אדם- מאוד, היא ממש מצחיקה ומקסימה
בתור זמרת- טיפה פחות, אני חושבת שהקול שלה מדהים אבל אני פחות מתחברת לסגנון
המון