8 תשובות
סבבה איתה
ברורר
מאוד
כן
חמודה
לא ולא.
בתור בן אדם- מאוד, היא ממש מצחיקה ומקסימה
בתור זמרת- טיפה פחות, אני חושבת שהקול שלה מדהים אבל אני פחות מתחברת לסגנון
בתור זמרת- טיפה פחות, אני חושבת שהקול שלה מדהים אבל אני פחות מתחברת לסגנון
המון
באותו הנושא: