4 תשובות
אומרים שזה לא טוב לעשות את זה אבל אף פעם לא הסבירו למה...
מתכוונת לקליקים? שלוחצים על עצמות?
אם כן יש הסבר ממש ברור בנוגע למה זה עושה
אם כן יש הסבר ממש ברור בנוגע למה זה עושה
זה לא פוגע בשום דרך
היה מדען שבמשך חמש שנים עשה את זה ביד שמאל ולא ימין אחרי 5 שנים לא קרה לו כלום
ברגע שאנחנו עושים את זה זה משחרר גזים מסויימים שנתפסים בין העצמות
היה מדען שבמשך חמש שנים עשה את זה ביד שמאל ולא ימין אחרי 5 שנים לא קרה לו כלום
ברגע שאנחנו עושים את זה זה משחרר גזים מסויימים שנתפסים בין העצמות
זה בסדר לעשות אותם
באותו הנושא: