9 תשובות
מפחדים
חוסר ביטחון
מפחדים להתערב, זה לא עניינם, לא רוצים שיציקו להם אחרי זה גם...
הם מפחדים שזה יתהפך עלייהם
אני לגמרי מסכים אבל כולם מפחדים שגם יעשו להם את זה
שואל השאלה:
אני לא רואה איך זה יכול להתהפך עליהם .. הם כולה פשוט עוזרים לאותו ילד .
אני לא רואה איך זה יכול להתהפך עליהם .. הם כולה פשוט עוזרים לאותו ילד .
אנונימית
אני תמיד מתערבת..
אנונימית
אבל אותם בריונים יכולים להציק גם להם (זה קרה לי הרבה פעמים)
שואל השאלה:
הם בדרך כלל מציקים למי שאין חברים
הם בדרך כלל מציקים למי שאין חברים
אנונימית
באותו הנושא: