12 תשובות
אין מצב אני על הפנים בכתיבה
לא אבוד מראש
יש לך שיעורים
כן, קל.
גוצ'י גאנג
כמובן שאצליח
כי למה שלא
משעמם לי ממש
וזה לא נחמד

אני אלופה
הצלחתי בדקה
אני אלופה
אסיים בדקה
אני אלופה
עוד שנייה הפזמון נגמר
אני אלופה
עוד בית אחד נשאר

כפי שאמרתי אני אלופה
זה הזמן להכין עוגה
היא תצא פצצה
סמכו עליי , ישלי מילה
אני אלופה
והצלחתי
יאללה בחטתי הסתבכתי


כן, אני אלך לי עכשיו
אני רעב
מאוד רעב
אני הולך לי לאכול
כי רעב
מאוד רעב
אבל בעיקר רעב
לאהבה שלך
3>
אנונימי
שואל השאלה:
אנומימי זה היב ממש יפה
אנונימית
תודה
תודה
הופתעתי לטובה
אז רציתי להגיד לך תודה
תודה על הפרח
ותודה על הזמן
שביזבזת לי להגיד תודה
אנונימי
הלילה, הלילה אלך לישון מוקדם.
הלילה, הלילה אסיים את שיעורי הבית.
בלילה, אוכל לחלום על כל מה שלא יכול לקרות.
אך הלילה, לא היו לי יותר מדי אפשרויות.

באותו לילה, קיבלתי מחזור
מכנסיי הוכתמו
מי יכול לעזור?
בלילה ההוא התרגשתי מעט
אך רגע, זה כואב במקצת.

אז בלילה, טעמתי קצת מן הכאב.
בלילה קמתי להביא פד.
בלילה החלפתי גם סדינים,
ואז קלטתי.
זה אפילו לא לילה,
פשוט התעלפתי מהריח של הסרדינים.

אגב יש פה גם מוסר השכל- אל תאכלו סרדינים זה איכסוש
אנונימית
זה טעים ומתוק..

זה מתוק וטעים


זה טעים ומתוק!