6 תשובות
מה שבטוח, אל תקראי לה על שם הלב שלי.
רחמים.
אבל לא כמו המילה אלא כמו שהיית צועקת את זה בבסטה בשוק.
כי היא רוצה רחמים אבל לא מקבלת אותם.
וואי היה לי את זה גם חח
שמביולוק.
נוקיה
שור
כשעשיתי את זה קראנו לביצה אוילר