18 תשובות
אני עוד כמה ימים בצבא, ובטכני של חיל האוויר
אנונימית
שואל השאלה:
השתחררת מהטכני?
איפה אתה משרת עכשיו?
אנונימית
שואל השאלה:
למה השתחררת? על נפשי?
אנונימית
לאקשורה לשיחה אבל איך השתחררת אם אתה בן 19?
התגייסת בגיל 16?
אנונימית
שואל השאלה:
מתגייסים בגיל 18
אבל אפשר לתת פשוט על נפשי או בעיות בריאותיות
אנונימית
אני יודעת זה היה בציניות
אנונימית
גבעתי לוחם
אנונימי
שואל השאלה:
אז למה אתה מאנונימי?
אנונימית
כי אני מעדיף שלא יקשרו בין חשבון לבין זה מסיבות אישיות.
אנונימי
תראה זה באמת תלוי איפה אתה משרת.
יש כאלו שכל הזמן מתחת למזגן וכאלו שקשורים לסייבר ואלקטרוניקה וכאלו טכנאים שמתקנים f15 בדרג א(הכי חרא), אבל לא בהכרח ה כ ל חרא. אני גם מכירה אנשים משם.
אנונימית
שואל השאלה:
לא הבנתי מה זה קשור (לוחם גבעתי)
אנונימית
מה הבעיה שאני מאנונימי
ואם כתוב ת בסוף רוב הסיכויים שזאת בת לא?
עריכה: חשבתיח שאת מדברת אליי
אנונימית
מפקד נסיעה
אנונימי
מכוון אחורי
אנונימי
שואל השאלה:
מה זה מפקד נסיעה
ומה זה מכוון אחורי
אנונימית
אני כרגע במערך הטכני, האמת שדי סבבה אצלי,עשיתי קורס שיחסית רבים עליו ובאמת יש מה לעשות איתו באזרחות
אנונימי
לוחם ביחידה מיוחדת בחטיבת עוז.
שואל השאלה:
תורם למדינה מה שנקרא
אנונימית