התחברות
הרשמה
למה כולם שונאים את ניקלבק ? הם ממש סבבה לדעתי
2 בפברואר 2019, 10:30
שנאה
להקות
מוסיקת רוק
לעג
3 תשובות
שואל השאלה:
להקה^^^^
אנונימית
מי זה
א
אנונימית.d
מי אלה
נ
נחמדה בסהכ הכל
באותו הנושא:
למה כולם פה שונאים מזרחית?
למה כולם שונאים מרוקאים?
למה כל כך שונאים אנשים דתיים? יש הרבה אנשים טובים בניהם ולדעתי זה לא בסדר להכליל את כולם
כמה משתמשים אתם שונאים? כמה שונאים אתכם לדעתכם ?
למה כל כך שונאים את ניקלבק ?
למה כולם שונאים אותי בגלל שאני ערבייה מוסלמית?
למה כולם שונאים את ניקלבק?
למה כולם שונאים את היהודים? למה?
אם אני שונאת פה את כולם וכולם שונאים אותי, לעבור לכספ?!!?!
למה כולם שונאים את ניקלבק? Nickelback
למה כולם שונאים רוסים ויורדים עלי בגלל זה?