התחברות הרשמה

אני בסטיפס 3 שנים ו4 חודש זה הרבה?

2 בפברואר 2019, 16:29
זמןנאמני סטיפספרחיםמשתמשיםהגדרות    
8 תשובות
כן
-
-'Lucifer`-
כן.
~
~Fireflies~
כן
ג
ג'ינקס
חודשים*, וכן.
M
Mello
אני מסכים עם קייסי זה הרבה
אנונימי
כן
נ
נורמטיבית סהכ
כן.
ד
דרוש כינוי
יאפ
A
Anonimusa
באותו הנושא:
כמה זמן אתם בסטיפס? אני בסטיפס 5 שנים 1 חודשים ו5 ימים. חח נצח אה?O:
עד כמה מוזרה אני מ1- רק לפני חודש גיליתי שהפרסומות שיש פה קשורות לשאלה? ואני פאקינג שלוש שנים בסטיפס
שנה וחודש בסטיפס זה הרבה זמן או קצת זמן ?
שש שנים מאז שאני בסטיפס זה הרבה?
אני כבר שנה בסטיפס זה נראה לכם הרבה?
היי, אני פעילה 4 שנים וחודש. זה הרבה?
אם אני שלוש שנים בסטיפס, זה הרבה?
יש פה הרבה בנים בסטיפס? והם נראים טוב?
עוד חודש אני פעילה שנה בסטיפס!!
כמה זמן אתם כבר בסטיפס? אני חמש שנים ושלושה חודשים חח
אני חודש ו-18 ימים בסטיפס ויש לי 193 פרחים זה הרבה?