4 תשובות
גם ידידים וגם ידידות, הרבה
אני כל החיים שלי בוואטצאפ
אני לא אוהבת להתכתב בוואצאפ.. אז 0 מעדיפה לדבר פנים מול פנים.
גם עם חברות אני ככה
אנונימית
2, אבל רק עם אחת אני מתכתב ממש הרבה.
כל החברים שלי בנים, אז די הרבה ויש לי 5 חברות שאני מדברת איתן ביום יום