5 תשובות
עם הזמן עובר קשה בהתחלה אבל אין מה לעשות ממשיכים הלאה וזהו.
שואל השאלה:
הייתי רוצה ממך חיבוק עכשיו
אנונימית
שואל השאלה:
תודה גם לך אתה יכול לכתוב לי אם תרצה ❤
אנונימית
שואל השאלה:
אוי אי אפשר חחח לא נורא
אנונימית
שואל השאלה:
תודה ששיתפת זאייקה אני עכשיו גם מדברת אם מישהו והוא מרגיש פתוח לספר לי דברים בצורה הכי ישירה שיש כניראה זה טוב❤
אנונימית