9 תשובות
אממ או ללכת לפסיכולוגית או שתתחילי לעשות משהו עם עצמך..
אנונימית
אם זה מפריע לך, תעשי ספורט ותעבדי כדי לשנות את זה
את חייבת להתקלח נשמה גם אם את לא אוהבת את גופך
אגב למה את לא אוהבת את גופך כי את שמנה? או משהו אחר?
אגב למה את לא אוהבת את גופך כי את שמנה? או משהו אחר?
כמוני בידיוק, אומרים שלשתות הרבה מים עוזר לרדת במשקל ולשמור על עור הפנים שלך...
אני שונאת את המר=ארה ואני נכנסת להתקלח באופן שבו השיער לא יארס לי, כי זה הדבר היחיד שאני אוהבת...אז העצה שלי היא; תתפחי את השיער שלך ותשתי הרבה מים
אני שונאת את המר=ארה ואני נכנסת להתקלח באופן שבו השיער לא יארס לי, כי זה הדבר היחיד שאני אוהבת...אז העצה שלי היא; תתפחי את השיער שלך ותשתי הרבה מים
לכי להתקלח
תתקלחי בחושך עם טיפונת אור , ובמקביל תאכלי בריא ותעשי ספורט:)
אנונימית
אולי את צריכה ללמוד איך לאהוב את עצמך
תבקשי עזרה זה מאוד לא בסדר ובלי מקלחת את תעלי מאוד במשקל
אנונימית
צריך להתקלח כדי לשמור על היגיינה
אולי שימי וילון כזה?
אולי שימי וילון כזה?
באותו הנושא: