4 תשובות
עושים מנוי ומשלמים פעם אחת לשנה ואז כל פעם אפשר לקחת כמות מסוימת של ספרים על המנוי שלך.
ברור שלא... אחרת לא היו קוראים לזה ספרייה.... תשלום זה רק חנויות כמו סטימצקי
אבל יש ספריות כמו שאני מנויה אליה שאם אחרי חודש נגיד לא מחזירים את הספר אז יש קנס ומשלמים עליו אז תשימי לב
כן את פשוט צריכה להחזיר אותו
Hmu
כן