12 תשובות
פיזיקה זה מקצוע מאוד מעניין, לא חושב שיש סיורים.
באותה מידה זה גם מקצוע מאתגר, בהצלחה.
באותה מידה זה גם מקצוע מאתגר, בהצלחה.
אנונימית גם לנו יש ללונה פארק!
אנונימית
ב17 לחודש?^^
אנונימית
כן
אנונימית
שואל השאלה:
אדירר
אתן כיתה י?
אדירר
אתן כיתה י?
אנונימית
אני עוד לא בתיכון אבל אני מכירה ילדים שבמגמת פיזיקה והם עכשיו נמצאים ברוסיה!!!!!!
שואל השאלה:
יואו אני כל כך שמחה שבחרתי פיזיקה ולא ביולוגיה
יואו אני כל כך שמחה שבחרתי פיזיקה ולא ביולוגיה
אנונימית
יא
אנונימית
סעמק למה בחרתי ביולוגיה
אנונימית
שואל השאלה:
^^ידעתי שבחרתי במגמה הנכונהה
^^ידעתי שבחרתי במגמה הנכונהה
אנונימית
לא היה לנו בנתיים
ללונה פארקק
אנונימית
באותו הנושא: