11 תשובות
despacito
אני אלרגית לשיר הזה בעע
bohemian raphsody
זה שיר מעולה אבל חרוש
אנונימית
גנגה סטייל
imagine של ג'ון לנון אולי
אבל זה מגיע לו בין השירים היחידים בהיסטוריה שכל אחד יכול להתחבר אליו.
אמאלה איך אף אחד לא אמר fix you של קולדפליי זה השיר הכי חרוש שכל ילדה בת 12 שמרגישה טיפה עצובה חושבת שהשיר נכתב עליה *-*
אנונימית
וואי אני ככ מסכימה עם התגובה הראשונה.
ובנוסף גם thank u, next
בעיקרון רוב השירים הקלאסיים הם שירים חרושים.
טיי
tnx you next
אולי נדבר
שתישרף האהבה
love me like you do
hate you love you
אנונימית