15 תשובות
מקשיבים לקצב מתעלמים מהמילים, שמתי לב לזה ממזמן כבר.
לא מדברת על כל המוזיקה של היום אבל רוב השירים חסרי תוכן או בעלי תוכן רדוד
ישראלית? יש מוזיקה איכותית. ממש. שמייצרים כיום. פשוט צריך לדעת לחפש.
לועזית? פעם היה טוב יותר
לועזית? פעם היה טוב יותר
ואו אני ממש לא מסכימה איתכם מוזיקה לי ועוד כל כך הרבה אנשים היא עושה כל כך טוב שאתה עצוב או שמח בגלל שהמילים קשורים למצב שאתה בו בחיים
אני חושבת שכל אחד חושב שהוא זמר כאילו מה אתם בני 18 20 גג מקליטים וחושבים שאתם זמרים כמו בן זיני טיילור
אנונימית
אין מילים עם תוכן
אין שום בעיה עם המוזיקה היום המוזיקה שיוצאת היום דווקא מצויינת יש כל כך הרבה אמנים טובים שהוציאו אלבום ב2018 שדווקא ממש ממש טוב לדוגמא
נגיד kids see ghosts אלבום טוב
tab1300 של denzel curry אלבום ממש חזק veteran של jpegmafiaהחדש של brockhampton
yots של death grips
וlittle dark age של mgmt
אפילו נגיד רוק במצב טוב
למשל
tropical fuck storm a laughing death in the meatspace אלבום מצוין
או twin fantasy למרות שזה ריימיק זה עדיין אלבום מדהים
קיצר אין שום בעיה במוזיקה של היום המוזיקה של היום הרבה יותר טובה ומעניינת מפעם מאשר להקת גראנג גנרית מספר 4000
נגיד kids see ghosts אלבום טוב
tab1300 של denzel curry אלבום ממש חזק veteran של jpegmafiaהחדש של brockhampton
yots של death grips
וlittle dark age של mgmt
אפילו נגיד רוק במצב טוב
למשל
tropical fuck storm a laughing death in the meatspace אלבום מצוין
או twin fantasy למרות שזה ריימיק זה עדיין אלבום מדהים
קיצר אין שום בעיה במוזיקה של היום המוזיקה של היום הרבה יותר טובה ומעניינת מפעם מאשר להקת גראנג גנרית מספר 4000
שיש מלא מוזיקה טובה אבל אתם מתרכזים בחרא שנקרא הפופ של *היום*
כל יום באנגליה וכו' יוצאות מלא להקות רוק/פאנק חדשות בכמויות כמו ice age ופשוט מלא אלבומים
(הפופ של פעם אפילו לא נשמע כמו פופ, עיוותו את זה לגמרי)
כל יום באנגליה וכו' יוצאות מלא להקות רוק/פאנק חדשות בכמויות כמו ice age ופשוט מלא אלבומים
(הפופ של פעם אפילו לא נשמע כמו פופ, עיוותו את זה לגמרי)
לא מושקע. מנסים פשוט להשקיע בקליפ. אין משמעות בשיר. כל אחד יכול להיות היום זמר עם כל הטכנולוגיות. פעם רק למי שהיה קול היה יכול לשיר.
לא מכלילה אבל לפי דעתי בחלק מהמוזיקה של היום התוכן רדוד וחלק מהזמרים משתמשים בעריכות מוגזמות.
אבל יש דווקא הרבה שירים עכשווים יפים שאני אוהבת. לא הכל ככה.
אבל יש דווקא הרבה שירים עכשווים יפים שאני אוהבת. לא הכל ככה.
הבעיה העיקרית היא שיש תפיסה נורא מוזרה שאי אפשר לשיר יהיה גם קצב טוב וגם מילים שהן לא על מסיבות/סקס/סמים/ כסף/אהבה (לא שזה רע לשיר על דברים כאלה, פשוט לא נמאס בשלב מסוים?
כאילו או ששיר הוא עמוק ודכאוני כזה, או שהוא שמח ורדוד. כמובן שיש יוצאי דופן, אבל הרבה שירים הם ככה.
כאילו או ששיר הוא עמוק ודכאוני כזה, או שהוא שמח ורדוד. כמובן שיש יוצאי דופן, אבל הרבה שירים הם ככה.
שהיום יותר עושים מוזיקה נטו בשביל הכסף מאשר משהו מהלב. הכוונה שיוצרים שיר לפי "מה יותר מיינסטרים, מה יביא יותר סטרימינג, מה ויראלי" לפחות הדור החדש..
וגם שמתי לב שפתאום אמנים ישראליים דוחפים רגאטון בכל שיר שלהם ולא תמיד זה עובד, לפעמים זה אפילו נשמע מביך.
או כאלה שמנסים להיות כמו הראפרים בחו"ל וזה גם לפעמים נראה מביך.
וגם שמתי לב שפתאום אמנים ישראליים דוחפים רגאטון בכל שיר שלהם ולא תמיד זה עובד, לפעמים זה אפילו נשמע מביך.
או כאלה שמנסים להיות כמו הראפרים בחו"ל וזה גם לפעמים נראה מביך.
שמה שהולך היום זה המוזיקה ולא המשמעות,כמובן שיש גם מוזיקה איכותית אבל פחות פופולרית לצערי
אנונימי
שאנשים לא אוהבים אותה!!! מזרחית זה הדבר
הקללות
באותו הנושא: