6 תשובות
לדעתי את צריכה להתרחק מאנשים כאלה
~L~
שואל השאלה:
למה להתרחק?
אנונימית
כי למה שתרצי בקרבתך אנשים שצבועים אליך?
אם את רוצה אז זה משהו אחר...
~L~
שואל השאלה:
לא מה פתאום, אבל מה הם יכולים לעשות לי?
אנונימית
כלום פשוט להיות צבועים אלייך
לדוגמא אם לי אין דרך להתרחק מאנשים כאלה אז גם אני צבועה אליהם נגיד אני לא באמת יחשיב אותם כחברים אמיתיים שלי...
~L~
שואל השאלה:
אבל הם יודעים שהם צבועים אליי?
אנונימית