9 תשובות
וואלה צודק מסכים איתך
שואל השאלה:
לא לא, דיברנו והכל יפה והיא אמרה שיש לי אחלה אופי ואז ראתה תמונה שלי ופשוט ניתקה קשר
אבל מה כן? היא אמקה שאכפת לה רק מאופי ויופי לא משנה לה
אנונימי
"שמתי לב שיש פה הרבה.." רק כי מישהי אחת עשתה לך משהו מגעיל
יש אנשים כאלה. מתגברים ועוברים הלאה
שואל השאלה:
זה לא אחת, היו עוד
אנונימי
כמעט כולם ככה..
צודק! יש פה מלא כאלה
Q_e
כן.., נכון, כמו בכל מקום.
ככה זה באינטרנט... אנשים מתייפייפים.
כל פעם אני רואה הזייה אחרת כאן...
תמיד יהיו אנשים כאלה..