התחברות הרשמה

מישהו יכול להגיד לי איך כותבים את השם הזה בעברית?

badwi
5 בפברואר 2019, 14:07
איך כותביםאנגליתעברית    
3 תשובות
זה נשמע כמו בדואי, אבל זה שגיאה נראה לי
s
shalom.
באדווי
D
Daddy.
שואל השאלה:
לא שגיאה. זה השם
אנונימית
באותו הנושא:
אם בעברית כותבים חחח - מה כותבים באנגלית?
איך כותבים whatsapp בעברית?
איך כותבים בעברית נכון: להתחבאות או להתחבות?
היי, יש פה מישהו שיודע קוריאנית ויכול להגיד לי איך כותבים בקוריאנית צעיר לנצח?
איך כותבים את זה בעברית?
איך כותבים "להירגע" בעברית אבל שזה ישמע באנגלית? ואיך כותבים "נא להירגע" בעברית אבל שזה ישמע באנגלית?
איך כותבים בעברית omg?
כתיב נכון למילה בעברית - איך כותבים להשים או לשים?
איך כותבים בעברית נכונה "פיתומיות"? (מהמילה פתאום)
כותבים כסא או כיסא? לבגרות בעברית
איך כותבים DAVID בעברית, דייויד או דיויד?